X

قیمت یخچال پرده هوا متری [طرح و ابعاد سفارشی]

09128108745 کارشناس فروش خانم فدایی
یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا نوع دیگری از یخچال های فروشگاهی می باشد که در دو مدل درب دار و بدون درب تولید می شوند که یخچال بدون درب باز خورد بیشتر در فروشگاه ها و هایپر مارکت ها داشته و مورد استفاده قرار میگیرد.

امین برودت
امین برودت

یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا چیست؟

یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا نوع دیگری از یخچال فروشگاهی می باشد که در دو مدل درب دار و بدون درب تولید می شوند که یخچال بدون درب باز خورد بیشتر در فروشگاه ها و هایپر مارکت ها داشته و مورد استفاده قرار میگیرد.

یخچال متری به دلیل نداشتن درب دید مشتری را به محصول بیشتر کرده و مشتری راحت تر می تواند محصول خود را انتخاب کند.این نوع یخچال صنعتی دارای سیستم سرمایشی چرخشی می باشد باعث شده تا برودت یکسانی در فضای یخچال جریان پیدا کند.

یخچال بدون درب فروشگاهی

یخچال پرده هوا به یخچال بدون درب فروشگاهی هم گفته  می شود که برودت در طبقات آن پخش شده و مواد غذایی و... ای که در یخچال نگهداری می شود را تازه و سالم نگه دارد. یخچال ویترینی روباز در فروشگاه ها و هایپر مارکت های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد . این یخچال در دو نوع موتور سرخود و مرکزی تولید می گردد. در پرده هوا با موتور سرخود؛ موتور همانند دیگر یخچال ها روی خود دستگاه نصب می شود و موتور یخچال های پرده هوا ایستاده با موتور مرکزی معمولا در موتور خانه نصب می شود و از آن جا به وسیله ی کابل و لوله برودت را به یخچال می رساند.

طرز کار یخچال بدون درب

یخچال ایستاده فروشگاهی بدون درب با موتور سرخود برای فروشگاه ها و مکان هایی است که فضای کمتری نسبت به باقی مکان ها دارند . در این نوع یخچال مصرف انرژی کمتر است و جابجایی آن بسیار راحت است. یکی از معایب یخچال پرده هوا ایستاده با موتور سرخود کم بودن محیط داخلی یخچال نسبت به پرده هوا با موتور مرکزی است زیرا کمپرسور و کندانسور روی خود دستگاه تعبیه شده و بخشی از فضای یخچال را اشغال می کنند .

یخچال فروشگاهی با موتور مرکزی در متراژهای بالاتر به فروش می رسد و مناسب فروشگاه ها و هایپرمارکت های بزرگ و پر رفت و آمد می باشد . یکی از معایب یخچال های ایستاده پرده هوا فروشگاهی با موتور مرکزی جابجایی دشوار آن است . جنس بدنه ی این یخچال ساندویچ پانل بوده و دارای عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان می باشد. پرده هوا دستگاهی است که برای جلوگیری کردن از جابجا شدن هوا و آلاینده ها از یک محیط به محیط دیگر ابداع شده است. از این دستگاه معمولاً در مراکز اداری، تجاری و صنعتی استفاده می‌شود.

ویژگی های یخچال فروشگاهی بدون درب

قیمت یخچال پرده هوا

  1. جلوگیری از نفوذ حشرات
  2. جلوگیری از هدر رفتن گرما
  3. جلوگیری از نفوذ گردو غبار

الف.جلوگیری از نفوذ حشرات

در مکان‌هایی که مستعد نفوذ حشرات است استفاده از این دستگاه جریان هوا ایجاد می‌شود مانند یک سد در برابر حشرات عمل می‌کند.

ب. جلوگیری از هدر رفتن گرما

دستگاه پرده هوا عایق خوبی در برابر نفوذ گرما و یا سرما است با تعبیه این دستگاه در مکان هایی که رفت و آمد زیاد صورت می‌گیرد می توان از هدر رفتن گرما و یا سرما جلوگیری کرد.
ج:جلوگیری از نفوذ گردوغبار

در محیط هایی که نیاز به هوای پاک و بدون میکروب و آلاینده ها است از دستگاه پرده هوا استفاده می‌شود. با تعبیه کردن پرده هوا در جلوی درب ورودی می توان از ورود گرد و غبار و آلاینده ها جلوگیری کرد.

میزان مصرف برق یخچال پرده هوا

 به دلیل نداشتن درب مصرف برق بالاتری نسبت به یخچال های دیگر دارد اما به صورت کلی مصرف برق آن استاندارد است.

پرده هوا دو نوع دارد:پرده هوای اداری-تجاری و پرده هوای صنعتی

پرده هوای تجاری-اداری

خرید یخچال پرده هوا

در طراحی کردن و ساخت پرده هوای اداری تجاری به ظرافت و زیبایی طراحی اهمیت بیشتری داده می شود.
در این محیط پرده هوا باید فضای کمتری را اشغال کند و میزان مصرف برقش هم کمتر باشد.

پرده هوای صنعتی

قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب

طراحی این محصول  به صورت اختصاصی است. اندازه پرده هوا بستگی به جای تعیین شده آن دارد و قدرت فشار باد در زمان طراحی تنظیم می‌شود.
در پرده هوا های صنعتی به دلیل بزرگی و قدرت بالای آن ها میزان برق بیشتری مصرف می شود. این سیستم به طوری طراحی شده قابلیت پرتاب باد به صورت عمودی و افقی را دارد.

از محیط های کاربرد این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد

یخچال روباز الکترواستیل

  • بیمارستان ها
  • لابی هتل ها و فرودگاه ها
  • ساختمان های اداری و موزه ها و بانک ها
  • رستوران ها،کافی شاپ ها و کترینگ ها و...
  • کارخانه های مواد غذایی، تولید کننده های محصولات دارویی و لبنی و پروتئینی
  • سردخانه ها و گرمخانه ها و مکان های نگهداری مواد
  • فروشگاه های زنجیره ای، مراکز خرید و پاساژها

کاربرد یخچال پرده هوا

قیمت یخچال روباز فروشگاهی دست دوم

پرده هوا بیشتر در مکان هایی مانند فروشگاه های زنجیره ای، هایپر مارکت ها، فروشگاه های میوه، سوپر مارکت های بزرگ و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.
این یخچال ها به دلیل داشتن فضای زیاد محصولاتی از جمله پروتئین، سبزیجات، نوشیدنی و غیره را در خود جای می دهد. یخچال ایستاده پرده هوا به دلیل داشتن نور  پردازی LED فضای فروشگاه ها را زیباتر کرده، و باعث جذب مشتری شده است.

انواع یخچال پرده هوا 

قیمت یخچال بدون درب

یخچال های پرده هوا به سه دسته یخچال ایستاده روباز، یخچال خوابیده روباز و یخچال جزیره ای تقسیم میشود
البته یخچال های پرده هوا در سیستم موتور نیز به دو دسته موتور سرخود و مرکزی تقسیم میشوند.

انواع یخچال پرده هوا

  1. پرده هوا ایستاده موتور سرخود 

  2. پرده هوا ایستاده موتور مرکزی

  3. پرده هوا خوابیده موتور سرخود

  4. پرده هوا خوابیده موتور مرکزی

یخچال پرده هوا با موتور سرخود

یخچال بدون درب مغازه

این یخچال دارای ابعاد و اندازه ی کوچکتری نسبت به پرده هوا با موتورخانه مرکزی می باشد و در متراژ های پایین تر به فروش می رسند. موتور یخچال های پرده هوا با موتور سر خود در قسمت زیرین و یا بالایی یخچال تعبیه می شوند و مصرف انرژی پایین و از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردارند.

در این یخچال فضای داخلی کمتر از یخچال پرده هوا با موتورخانه مرکزی می باشد زیرا کمپرسور و کندانسور بر روی دستگاه نصب شده و فضای داخلی یخچال را کمتر کرده است.بدنه داخلی و خارجی این دستگاه از ورق گالوانیزه با رنگ الکترواستاتیک ضد زنگ می باشد.

در چهار طرف این دستگاه شیشه های سه جداره طراحی شده است و دارای روشنایی LED می باشد.در هنگام شب زمانی که استفاده از یخچال کمتر می شود به منظور هدر نرفتن برودت داخل یخچال کاور شب تعبیه شده که سرمای داخل یخچال را حفظ می کند.

یخچال پرده هوا با موتورخانه مرکزی

یخچال روباز فروشگاهی

این یخچال ها برعکس یخچال پرده هوا با موتور سرخود فضای بیشتری دارند و محصولات بیشتری را درون خود قرار می دهند . موتور این یخچال پرده هوا در موتورخانه نصب می شود و از آنجا به وسیله کابل و لوله هایی برودت را به داخل یخچال می رساند.این یخچال به دلیل جادار بودن و نورپردازی بسیار زیبا تمایل مشتری به خرید را بیشتر می کند .

قیمت یخچال جلو باز

حداقل متراژ مورد نیاز برای پرده هوا با موتورخانه مرکزی ۶متر می باشد .این یخچال دارای ضربه گیر از جنس PVC بر روی بدنه می باشد و دارای کاور شب از جنس برزنت مشمایی به دلیل بیرون نرفتن برودت داخل یخچال می باشد .
عایق دستگاه مذکور تزریق فوم پلی یورتان  و یا ساندویچ پنل می باشد که بهترین نوع عایق هستند.کمپرسور تعبیه شده در این دستگاه کیفیت و طول عمر بالایی دارد و بسیار کم‌مصرف می باشد.

نکات مهم در انتخاب یک یخچال پرده هوای مناسب

قیمت یخچال روباز فروشگاهی

  • در خرید پرده هوا با موتورخانه مرکزی باید توجه کرد که سیستم سرمایش آن چرخشی باشد تا برودت به تمام‌نقاط یخچال برسد.
  • پرده هوا باید از متریال مرغوبی تولید شده باشد در غیر اینصورت دستگاه بعد از مدت کوتاهی رو به زوال می رود و طول عمر آن کم‌می شود.
  • شرایط محیطی موتور خانه و یخچال باید استاندارد باشد.
    در فروشگاه شما باید دارای کولر گازی یا اسپلیت باشد که ارتباط مستقیمی با داخل یخچال نداشته باشد در غیر اینصورت سرمای داخل یخچال هدر رفته و طول عمر کمپرسور دستگاه بسیار پایین می رود.

یخچال پرده هوا خوابیده

از یخچال جزیره معمولا در فروشگاه ها و هایپر هایی با متراژ بالا استفاده می شود.این یخچال به دلیل بدون درب بودن دسترسی مشتریان به موادغذایی را راحت کرده اند و نیازی نیست برای برداشتن هر محصول درب یخچال را بازو بسته کنند.این دستگاه برای نگهداری سبزیجات،ترشی جات، فرآورده های گوشتی و پروتئینی و... استفاده می شود.

قیمت یخچال جلو باز

یخچال های خوابیده روباز فروشگاهی در دو مدل موتور سرخود و موتورخانه‌مرکزی طراحی شده اند و به دلیل طراحی بی نظیر مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند.

قیمت یخچال برودتی

 

یخچال روباز فروشگاهی دارای دو کمپرسور می باشد که در صورت کارکرد بیش از حد یک کمپرسور،کمپرسور دوم شروع به فعالیت می کند تا از فاسد شدن محصولات جلوگیری کند. کمپرسور های ذکر شده بازدهی بسیار بالا و مصرف انرژی بسیار کمی دارند و از کیفیت بی نظیری برخوردار می باشند.
در قسمت زیرین این یخچال چرخ هایی تعبیه شده است که جابجایی را بسیار آسان کرده است.
کمپرسور تعبیه شده بر روی این دستگاه بسیار با کیفیت و قدرتمند است.

تولید کنندگان یخچال پرده هوا

قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب

  • راد سرما
  • انجماد سیستم
  • الکترواستیل
  • داموس

این دستگاه در دو نوع کویل دار و بدون کویل بازار موجود است.سیستم کویل دار در زمستان با ایجاد هوای گرم بالای درب ورودی مانع انتقال حرارت محیط داخل به بیرون شده و جلوی هدر رفتن انرژی را به مقدار قابل توجهی می گیرد. اما در پرده هوای معمولی امکان تولید باد گرم وجود ندارد پرده هوا با مجهز شدن به میکروسوئیچ بهینه میشود.

قیمت یخچال های روباز فروشگاهی

قیمت یخچال پرده هوا بستگی به متراژ ،نوع کمپرسور ، کندانسور و نوع تبخیر کننده دارد . برای اطلاعات بیشتر درباره ی این محصول میتوانید با کار شناسان فروش مجموعه امین برودت تماس بگیرید. تمامی محصولات مجموعه ما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

یخچال بدون درب فروشگاهی

یخچال روباز ایستاده فروشگاهی

قیمت یخچال روباز میوه

یخچال فروشگاهی پرده هوا خوابیده موتور مرکزی

یخچال فروشگاهی پرده هوا خوابیده موتور مرکزی

یخچال پرده هوا خوابیده با طراحی خاص و نمایی زیبا یکی از محبوب ترین یخچال های فروشگاهی وسوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها می باشد.
یخچال های خوابیده بیشتر در فروشگاه ها، سوپرمارکت ها، پروتئینی ها، قصابی ها و… مورد استفاده قرار می گیرد.
یکی از محبوب ترین پلن ها برای یخچال های خوابیده طرح مکعبی می باشد.که این طرح امکان این را به شما می دهد تا شما بتوانید فضای فروشگاهتان را به قسمت های مختلف تقسیم کرده و برای یک محصول خاص مانند سوسیس،کالباس،مرغ،ماهی و….فضاسازی کنید.

یخچال پرده هوا خوابیده موتور سرخود

یخچال پرده هوا خوابیده موتور سرخود

یخچال های خوابیده بیشتر در فروشگاه های زنجیره ای و با یخچال های پرده هوا و جزیره مورد استفاده قرار می گیرند.
یخچال پرده هوا خوابیده به دلیل ظاهر زیبا و ارگونومیک و همینطور دسترسی آسان به مواد غذایی مورد توجه مشتریان قرار می گیرد.
یخچال فروشگاهی خوابیده به دلیل داشتن بدنه تماما استیل کاملا مناسب استفاده به عنوان ویترین برای انواع فست فود مانند کالباس،پنیر پیتزا،ناگت و… می باشد.

یخچال پرده هوا ایستاده متری با موتور مرکزی 

یخچال پرده هوا ایستاده متری با موتور مرکزی 

یخچال پرده هوا مناسب برای فروشگاه هایی با متراژ بالا و بازدید زیاد توسط متقاضیان میباشد

این یخچال ها دارای کاور شب برای نگه داشتن سرما و حفظ بیشتر انرژی مناسب است

بدون صدا و بدون گرما بودن این یخچال ها از ویژگی بارز آن است

برخی از ویژگی های این نوع کالا عبارت است از:

  • فناوری تبرید پیشرفته ، صرفه جویی در مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست.
  • کاور پرده شب که موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.
  • ال ای دی ها در حاشیه درب هستند ، جلوه نمایش بهتری دارند.
  • قفسه های متحرک چند لایه با کیفیت بالا با توجه به نیازهای مختلف قابل تنظیم هستند.
  • با توجه به نیاز شما چند واحد یخچال میتواند به هم متصل شوند.
  • کمپرسور با نام تجاری و تبرید سریع ، خنک کننده پایدار.
  • کنترل دما با ترموستات دیجیتال.
  • یخ زدایی اتوماتیک ، کارکرد آسان.

یخچال فروشگاهی پرده هوا ایستاده موتور سرخود 

یخچال فروشگاهی پرده هوا ایستاده موتور سرخود 

یخچال پرده هوا دو متری با داشتن درب مگنتی قوی به محض باز شدن درب ها و رها شدن درب توسط مشتری بسته و به خوبی چفت میشود و از تخلیه گاز و سرمای داخل یخچال جلوگیری میکند.

کاملا مناسب برای چیدمان انواع نوشیدنی ها در کافه های بزرگ و کوچک و غذاهای بسته بندی شده در فروشگاه های بزرگی همچون هایپر می، شهروند ،کوروش، رفاه و وین مارکت میباشد.

برخی از ویژگی های این نوع کالا عبارت است از:

  • فناوری تبرید پیشرفته، صرفه جویی در مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست.
  • ال ای دی ها در حاشیه درب هستند، جلوه نمایش بهتری دارند.
  • قفسه های متحرک چند لایه با کیفیت بالا با توجه به نیازهای مختلف قابل تنظیم هستند.
  • کمپرسور با نام تجاری و تبرید سریع، خنک کننده پایدار.
  • کنترل دما با ترموستات دیجیتال
  • یخ زدایی اتوماتیک، کارکرد آسان.


یخچال پرده هوا دو منظوره 

یخچال پرده هوا دومنظوره

یخچال پرده هوای یک متری

یخچال پرده هوای یک متری

یخچال پرده هوای یک متری دارای ابعاد کوچکی میباشد که بیشتر در رستورانها برای چیدمان نوشیدنی و یا مارکت های کوچک استفاده می گردد.

البته به دلیل ابعاد کوچک (اما کارایی فوق العاده) بسیاری از سوپرمارکت ها و مغازه ها می توانند از آن استفاده کنند. به زبان ساده‌تر بخواهیم پرده هوا را توضیح دهیم اینگونه می‌شود که این یخچال ها ظاهر ویترینی شکل دارند که با گردش هوای سرد و یکنواخت تمامی محصولات به طور تازه و خنک باقی می مانند.

مشخصات فنی :

  • ابعاد : ۱۰۰×۲۲۰×۷۵ سانتی متر
  • نوع عایق : تزریق فوم پلی یورتان
  • مبرد : R290 (سازگار با محیط زیست)
  • دامنه دمایی : +۱ درجه سانتیگراد
  • قدرت موتور : ۳/۴ اسب بخار
  • برند موتور : danfoss
  • مدل موتور : سیستم سرخود
  • کاور پرده شب : دارد
  • درب : ندارد
  • رنگ بدنه : مشکی
  • نوع سیستم سرمایشی : چرخشی
  • جنس بدنه : ABS با پوشش رنگ الکترواستاتیک پودری سفید/مشکی
  • جنس داخلی بدنه : ABS با پوشش رنگ الکترواستاتیک پودری سفید

یخچال روباز ضلع شیشه ای 

یخچال روباز ضلع شیشه ای 

یخچال روباز ضلع شیشه ای از محصولات پرده هوا میباشد که میتوان آن را در متراژ متفاوت آماده نموده و به مشتریان عرضه کرد. یخچال روباز ضلع شیشه ای دومتری به دلیل سهولت در جا به جایی آن نسبت به متراژ های بالاتر یخچال پرده هوا کاملا مناسب برای سوپرمارکت ها و رستوران ها می باشد. یکی از دیزاین های ایده آل برای تجهیزات پشت بار کافه و رستوران ها استفاده از این یخچال در رنگ های تیره می باشد.

این محصول با داشتن ضلع های شیشه ای به خوبی محصولات داخل یخچال را به نمایش میگذارد و شما میتوانید نوشیدنی های هایپ ، آیسی مانکی، بیگ بر، گلوری، ایستک و… را به زیبایی هر چه تمام تر بچینید.

مشخصات فنی :

  • ابعاد : ۲۵۰×۲۲۰×۸۵ سانتی متر
  • نوع عایق : تزریق فوم پلی یورتان
  • مبرد : R290 (سازگار با محیط زیست)
  • دامنه دمایی : -۲ تا -۲۲ درجه سانتیگراد
  • قدرت موتور : ۱٫۵ اسب بخار
  • برند موتور : danfoss
  • مدل موتور : سیستم سرخود
  • کاور پرده شب : دارد
  • درب : ندارد
  • رنگ بدنه : مشکی
  • نوع سیستم سرمایشی : نفراست
  • جنس بدنه : ABS با پوشش رنگ الکترواستاتیک پودری سفید
  • جنس داخلی بدنه : ABS با پوشش رنگ الکترواستاتیک پودری سفید

یخچال پرده هوا درب دار مشکی

یخچال پرده هوا درب دار مشکی

یخچال پرده هوا درب دار یکی از یخچال های جالب با طراحی منحصر به فرد برای فروشگاه ها است. معمولا از این نوع محصولات به صورت دومتری یا یک متری در رستوران ، کافه و اغذیه های سلف سرویس استفاده می کنند. به دلیل داشتن درب های سکوریتِ کشویی و دستگیره های خوش ساخت، کار با آن و جا به جایی درب ها آسان تر می شود.

برخی از ویژگی های این نوع کالا عبارت است از:

  • فناوری تبرید پیشرفته ، صرفه جویی در مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست .
  • LED در حاشیه درب هستند ، جلوه نمایش بهتری دارند .
  • قفسه های متحرک چند لایه با کیفیت بالا با توجه به نیازهای مختلف قابل تنظیم هستند.
  • کمپرسور با نام تجاری و تبرید سریع ، خنک کننده پایدار.
  • کنترل دما با ترموستات دیجیتال.
  • یخ زدایی اتوماتیک ، کارکرد آسان.

یخچال پرده هوا هایپرمارکت دارای پرده

یخچال پرده هوا هایپرمارکت دارای پرده

یخچال پرده هوا هایپرمارکت به علت فضای زیاد برای نگهداری و شکیل بودنشان بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. این یخچال ها قیمت های متنوعی دارند که به نوع کمپرسور، کندانسور و اواپراتور به کار رفته در آن ها بستگی دارد.

یخچال پرده هوا بدون درب دو طرفه

یخچال پرده هوا بدون درب دو طرفه

یخچال قفسه ای

یخچال قفسه ای


  • یخچال پرده هوا چه کاربردی دارد ؟

    شما میتوانید از این یخچال ویترینی برای به نمایش گذاشتن محصولات خود استفاده کنید 

  • برای متراژ بالای 4 هم موتور مرکزی نصب می شود ؟

    بله 

  • برای نصب موتور مرکرزی موتور خانه لازم است ؟

    بله برای نصب وجود موتور خانه الزامی است.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • علیرضا مختاری
    طول یخچال بدون درب حداقل چقدر هست برای سفارش؟
    • مدیر سایت

      با سلام، از یک متر به بالا ساخته می شود.

  • حسن عموزاده
    سلام یخچال بدون درب پرده هوا 2 نیم متری هم تولید میکنید؟
    • مدیر سایت

      با سلام.بله یخچال های پرده هوا از یک متر به بالا طراحی و تولید می شوند.

  • ناصر
    متری چند درمیاد؟
    • مدیر سایت

      سلام وقت بخیر با مشاوران فروش ما جهت اطلاع بیشتر تماس بگیرید

  • زینب
    سلام ووقت بخیر ابن یخچالها رو میخوام برای آشپزخونه خونه ام بخرم بجای یخچال های عادی میشه؟
    • مدیر سایت

      سلام وقت بخیر موتور های صنعتی نسبت به موتور های خانگی سر و صدای زیادی دارند

  • شهاب
    با سلام. یخچال پرده هوا در متراژ ۳ متر با موتور مرکزی تولید می شود؟
    • مدیر سایت

      سلام و عرض ادب خیر نیازی ندارد موتور سرخود جوابگو است 

  • ایمان چمنی
    سلام من یخچال بدون درب سوپر مارکتی انداژه متاژ ااخر مغازه ام میخوام
    • مدیر سایت

      سلام و عرض ادب برای راهنمایی بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید 

تماس بگیرید