X

راهنمای خرید بهترین مارک فریزر صندوقی ایرانی

09128894239 کارشناس فروش خانم ستاریان
فریزر صندوقی چه مارکی خوبه؟

محصولات صنایع برودتی امین در مدت زمان کوتاهی به دلیل تنوع و کیفیت محصول جایگاه خوبی در بازار به دست آورده است. در صنایع برودتی امین  کیفیت بالا همیشه سرلوحه کار بوده. بهترین مارک فریزر صندوقی آن است که دارای ظرفیت مناسب، کارایی بالا، مصرف انرژی کم و قابلیت حفظ مواد غذایی  به بهترین شکل ممکن باشد. همچنین مارکی که از نظر کیفیت ساخت و دوام، قابلیت تنظیم دما و دارای امکانات اضافی مانند قفل ایمنی و سیستم هشدار است دارای عملکرد برتری میباشد.

امین برودت
امین برودت

این نوع از فریزرها  دارای درب فوم دارهستند که ، برای نگهداری مواد غذایی منجمد و گوشت در فروشگاه های مواد غذایی و مشاغل پذیرایی، غذاهایی که میتوانید ذخیره کنید شامل بستنی، غذاهای از پیش پخته شده، گوشت خام و غیره است. دما توسط یک سیستم خنک کننده استاتیک کنترل می شود، این فریزر صندوقی با یک واحد کندانسور داخلی کار می کند. طراحی عالی شامل نمای بیرونی از جنس استنلس استیل است که با رنگ سفید استاندارد ساخته شده است و رنگ های دیگر نیز موجود است، و دارای درهای فوم در بالا است تا ظاهری ساده ارائه دهد. دمای این فریزر صندوقی توسط یک سیستم دستی کنترل می شود، صفحه نمایش دیجیتال برای نمایش سطح دما اختیاری است.

معرفی بهترین مارک فریزر صندوقی

  1. فریزر صندوقی لایف
  2. فریزر صندوقی کینو 
  3. فریزر صندوقی جنرال
  4. فریزر صندوقی الکتروسان
  5. فریزر صندوقی آزمایش
  6. فریزر صندوقی تکنوسان
  7. فریزر صندوقی برفاب
  8. فریزر صندوقی الکترواستیل
  9. فریزر صندوقی هیمالیا 
  10. فریزر صندوقی زاگرس
  11. فریزر صندوقی ایستکول
  12. فریزر صندوقی آیسان شرق

فریزر بستنی که از لیتراژ 300 لیتر تا 650 لیتر موجود است با درب های کشویی محدب و شیشه ای از جنس سکوریت نشکن تولید می شود که قابلیت نصب استیکر را دارد و اغلب از برچسب بستنی میهن و دومینو بر روی آنها استفاده می شود از همین رو به یخچال بستنی میهن نیز معروف هستند. این نوع یخچال صندوقی توسط تولید کنندگان مختلفی تولید و عرضه می گردد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد اما همگی چند ویژگی یکسان دارند؛ یکی از این ویژگی ها عایق بندی با تزریق فوم پلی اورتان بوده که مانع اتلاف انرژی می شود. و دیگری تعبیه LED در نوار دور یخچال صندوقی بستنی از دیگر ویژگی های آنها می باشد.

فریزر صندوقی کینو 

یخچال فریزر صندوقی کینو از بهترین نمونه های موجود در بازار است، کاملا مناسب رستوران، کافی شاپ، سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها و فروشگاه ها و ... می باشد. فریزر های خوابیده کینو  در ابعاد و انواع گوناگونی تولید می شوند که با توجه به ویژگی هایی که دارند از قیمت های متفاوت و گوناگونی برخوردارند. این فریزر ها دارای سیستم سرمایشی قدرتمند بوده و یکی از محصولات کشور آلمان هستند. جنس شیشه ها نشکن (سکوریت) بوده و دارای برچسب انرژی A می باشند و با متریال مرغوب و کیفیت عالی دوام بسیار بالایی دارند.

فریزر صندوقی لایف

فریزر صندوقی لایف جزو بهترین مارک ها  محسوب می شود، دارای ویژگی های منحصر به فردی از جمله عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان، کم مصرف و بهینه، مجهز به ترموستات برای تنظیم و کنترل دما، موتور قدرتمند، سیستم سرمایشی بدون برفک و ... اشاره کرد.

فریزر صندوقی جنرال

فریزر صندوقی جنرال با برخورداری از گنجایش 320 لیتر، یکی دیگر از بهترین فریزر صندوقی خانگی می باشد که از کیفیت ساخت بالا، قیمت مناسب و راندمان کاری بالا و قیمت بسیار مناسبی برخوردار بوده و به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می شود.

فریزر صندوقی الکتروسان

یکی دیگر از انواع فریزر صندوقی خانگی عرضه شده توسط صنایع امین برودت سرما، فریزر صندوقی الکتروسان مدل 340 می باشد که از گنجایش 285 لیتری برخوردار بوده و گزینه مناسبی برای فروشگاه‌ ها، منزل، هتل و... محسوب می شود.

فریزر صندوقی آزمایش

از جمله ویژگی های فریزر بدون برفک آزمایش می توان به قدرت موتور 1/4hp، جریان برق 0.7 آمپر، ظرفیت انجماد: 13.9 کیلوگرم در 24 ساعت، گاز خنک کننده  R134a و ... اشاره کرد.

فریزر صندوقی تکنوسان

صنایع امین برودت سرما یکی از معتبر ترین عرضه کننده های بهترین فریزر صندوقی خانگی می باشد که یکی از آنها، فریزر صندوقی تکنوسان می باشد که در گنجایش های مختلف و اغلب به صورت فریزر صندوقی خانگی تک درب به فروش می رسد.یخچال فریزر صندوقی تکنوسان گزینه مناسبی برای منجمد کردن و نگهداری از محصولات مختلف غذایی بوده و در منازل، فروشگاه ها، سوپر ماکت و مغازه مورد استفاده قرار می گیرد.

فریزر صندوقی برفاب

فریزر صندوقی برفاب مدل CF2D-310L یکی دیگر از فریزر صندوقی های خانگی باکیفیت و بادوام تولید شده به وسیله شرکت تولیدی برفاب می باشد که از ظرفیت 220 لیتر، برخوردار بوده و گزینه مناسبی برای نگهداری مواد غذایی، به ویژه گوشت، ماهی و مرغ محسوب می شود.

فریزر صندوقی الکترواستیل

فریزر صندوقی الکترواستیل مدل ELECTRO 250 می باشد که دارای گنجایش 258 لیتر بوده و به قفل کودک مجهز است.این فریزر بدون برفک خانگی گزینه مناسبی برای خانواده های پرجمعیت و خانه هایی که فضای کافی برای فریزر های ایستاده ندارند محسوب شده و به رنگ سفید چرم و در ابعاد 1010 میلی متر پهنا، 740 میلیمتر عمق و 970 میلیمتر ارتفاع ساخته شده است.

فریزر صندوقی هیمالیا

فریزر های صندوقی با ابعاد مختلف تولید می شوند و در برند هیمالیا با ابعاد عرض 60 ، طول 120 و ارتفاع 83 سانتی متری تولید و به بازار عرضه شده است. این مدل فریزر صندوقی هیمالیا بدون تنوع رنگی و فقط با رنگ سفید تولید شده است. وزن خالص این دستگاه حدود 60 کیلوگرم و مجهز به کمپرسورهایی مناسب آب و هوای مناطق گرمسیری می باشد.

فریزر صندوقی زاگرس

در طراحی این فریزر صندوقی زاگرس از  کمپرسور تکامسه و یا کول تورن استفاده شده که بسیار کم مصرف و با کیفیت هستند و از قدرت 3/4 اسب بخار برخوردار هستند.یخچال فریزر صندوقی زاگرس با بهترین کیفیت و متریال ساخت درجه یک ساخته شده و گزینه مناسبی برای هر فروشگاه، سوپرمارکت، مغازه و حتی منزل جهت نگهداری انواع محصولات منجمد محسوب می شود.این فریزر صنعتی به گونه ای ساخته شده  که در هر دما و شرایط آب و هوایی قابل استفاده است.

فریزر صندوقی ایستکول

لیتراژ این فریزر ۳۶۰ لیتر است و یکی از ویژگی این محصول این است که درب آن مجهز به قفل است. فریزر ۴ کشو ایستکول ،فریزر ۵ کشو ایستکول،از انواع فریزر صندوقی ایستکول است.

فریزر صندوقی آیسان شرق

فریزر صندوقی آیسان شرق یک فریزر صندوقی خانگی با کیفیت است که صنایع برودتی امین این محصول را با گارانتی و خدمات پس از فروش تولید و معرفی می کند.موتور یخچال فریزر آیسان موتور با کیفیتی دارد و شما میتوانید این محصول را در لیتراژ 260 لیتر تهیه کنید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید