X

راهنمای خرید فریزر صندوقی (تنظیم دما ،ابعاد ،بهترین مارک )

09128108745 کارشناس فروش خانم فدایی
راهنمای خرید فریزر صندوقی

در این مقاله قصد داریم برای مشتریانی که میخواهند فریزر صندوقی خریداری کنند ولی آگاهی لازم را راجب ابعاد، تنظیم دمای فریزر، قیمت و بهترین برند داخل بازار را ندارند کمک کرده تا بهترین محصول را برای کسب و کار خود انتخاب کنند .

امین برودت
امین برودت

در این مقاله قصد داریم برای مشتریانی که میخواهند فریزر صندوقی خریداری کنند ولی آگاهی لازم را راجب ابعاد، تنظیم دمای فریزر، قیمت و بهترین برند داخل بازار را ندارند کمک کرده تا بهترین را برای خود و کسب و کار خود انتخاب کنند. همه ی شما فریز صندوقی را در انواع مختلف در فروشگاه، سوپرمارکت، پروتئینی، کافه و رستوران ها مشاهده کرده اید. این یخچال های بستنی بسته به نیاز مشتری از ابعاد 100 تا 800 لیتر در صنایع برودتی امین برودت بنا به در خواست مشتری ساخته و توزیع می شود. فریزرهای صندوقی بنا به کاربرد و نیازی که کاربر از آن‌ها دارد به چهار مدل خانگی، هایپری یا فروشگاهی، صنعتی و طرح قدیم تقسیم می‌شوند. قبل از خرید به این موضوع توجه کنید، شما فریزر را برای چه کاری و برای چه مکانی می‌خواهید.

ساختار و مشخصات فنی تمامی فریزر های صندوقی تا حدودی مشابه است و تنها تفاوتی که بین آنها است قدرت کمپرسور استفاده شده است که بسته به لیتراژ یخچال متفاوت است. از یخچال بستنی برای تازه نگهداشتن محصول و جلوگیری از فاسد شدن مورد استفاده قرار میگیرد.

ابعاد  و سایز فریزر صندوقی 

فریزر های صندوقی برحسب طول عرض و ارتفاع اندازه گیری می شوند که معمولا سایز این یخچال فریزر ها از طول 125 تا طول 1/65 و همینطور عرض یکسان 61 در تمامی فریزرهای خوابیده و ارتفاع 83 یکسان است. موتوراین فریزرها خارجی بوده و بیشتر از کمپرسورهای برزیلی و یا آلمانی استفاده می شود. این موتورها ضمن قدرت بالای خود کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی نیز دارند. 

تنظیم دمای فریزر صندوقی 

تنظیم دمای فریزرهای صنعتی از نکات مهمی است که در هنگام خرید باید توجه زیادی به آن شود همچنین نوع ترموستات مکانیکی و دیجیتالی در صنعت یخچال و فریزر برای تازه و سالم نگه داشتن مواد غذایی  کاربردی و مهم است زیرا محصولات غذایی باید در شرایط ایده آلی نگهداری شوند .در فریزر صندوقی معمولی، دسترسی به تنظیمات دما معمولاً به وسیله یک ترموستات فیزیکی یا دیجیتال انجام می شود. این ترموستات به عنوان یک دکمه یا سوئیچ در داخل یخچال یا فریزر قرار دارد. برای تنظیم دما، شما می توانید این ترموستات را به یک مقدار دلخواه دوار کنید یا از دکمه ها برای افزایش یا کاهش دما استفاده کنید.

بهترین مارک فریزر صندوقی 

صنایع برودتی امین برودت سالهاست در صنعت تولید یخچال و فریزر صنعتی مشغول به کار است و با سابقه بالا و درخشان خود همیشه سعی داشته تا کیفیت بالا با قیمت مناسب را برای کسانی که میخواهند کسب و کاری راه اندازی کنن و یا نیاز به تعویض یخچال و فریزر خود دارند فراهم کرده تا با قیمت کاملا مناسب به صورت آنلاین و یا حضوری خرید خود را انجام دهید.

جنس بدنه این دستگاه ها از نوع ورق رنگی گالوانیزه می باشد و با تزریق فوم پلی یورتان عایق بندی شده است. تمامی لوله های بکار رفته در این فریزر از جنس مس باشد‌. همین امر باعث شده مشتری محصول خود را به راحتی انتخاب کنند. شیشه های بکار برده شده در این دستگاه از جنس سکوریت نشکن می باشد و با تزریق فوم پلی یورتان عایق بندی شده است. سرمایش در این فریزر ها به واسطه لوله های مسی تامین می شود و در ابعاد و حجم های متفاوت طراحی و تولید می شوند. سبد های داخل فریزر بستنی قابل جابه جایی و شست و شو هستند.

 

انواع فریزر صندوقی بر اساس لیتراژ

فریزر صندوقی 400 لیتری 

فریزر صندوقی 500 لیتری 

فریزر صندوقی 650 لیتری

فریزر صندوقی 200 لیتری 

فریزر صندوقی 100 لیتری

 

سخن پایانی 

هر آنچه را که بخواهید در لیتراژ متنوع صنایع برودتی امین برودت برای شما عزیزان فراهم کرده تا یک کالای با کیفیت را برای کسب و کار خود انتخاب کنید همچنین برای مشتریانی که در شهرستان هستند نیز این امکان را فراهم کرده ایم تا خرید خود را به صورت آنلاین با تماس از کارشناسان فروش مجموعه خریداری کرده و در کمترین زمان ممکن با ارسال از بهترین و مجرب ترین باربری های ایران به سراسر کشور محصول خود را دریافت نمایید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید