X

معرفی بهترین برند های فریزر صندوقی فروشگاهی و خانگی

09128108745 کارشناس فروش خانم فدایی
بهترین مارک فریزر صندوقی

فریزر صندوقی های تولید شده در مجموعه امین برودت مناسب جهت نگهداری گوشت، بستنی، سبزیجات، مواد غذایی و… می باشند که در اماکن تجاری و مصرف خانگی کاربرد دارند. کاربرد اصلی فریزر صندوقی جلوگیری از فساد موادغذایی و خوراکی می باشد که باعث شده این دستگاه از تجهیزات اصلی و کاربردی هر فروشگاه و سوپر مارکتی باشد.

امین برودت
امین برودت

جنس بدنه این دستگاه از نوع ورق رنگی گالوانیزه می باشد و با تزریق فوم پلی یورتان عایق بندی شده است.تمامی لوله های بکاررفته در این فریزر از جنس مس باشد‌. فریزرهای صندوقی نصب موتور به زیر بدنه دستگاه انتقال یافته و درب های ریلی و شیشه ای باعث دید کامل به درون فریزر شده است و همین امر باعث شده مشتری محصول خود را به راحتی انتخاب کنند. شیشه های بکار برده شده در این دستگاه از جنس سکوریت نشکن می باشد و با تزریق فوم پلی یورتان عایق بندی شده است. سرمایش در این فریزر ها به واسطه لوله های مسی تامین می شود و در ابعاد و حجم های متفاوت طراحی و تولید می شوند.

قیمت یخچال فریزر صندوقی

برند های معروف تولید کنندگان فریزر صندوقی:

  • برفاب
  • یخ نوش
  • هیمالیا
  • الکترواستیل
  • امین برودت
  • سیلور
  • نارسیس
  • کینو

فریزر صندوقی استیل الکترواستیل

قیمت فریزر صندوقی الکترواستیل

فریزر صندوقی استیل 6 درب تولید شرکت الکترواستیل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این فریزرها مناسب برای نگهداری مواد غذایی، سبزی پروتئین و گوشت، بستنی و… می باشند. یخچال و فریزرهای الکترواستیل قابل ارائه نمایندگی قباد روشن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

فریزر صندوقی هیمالیا

قیمت فریزر صندوقی هیمالیا

فریزر صندوقی هیمالیا یکی از تولیدات جدید شرکت هیمالیا می باشد.این فریزرها ظرفیت بسیار بالایی دارند و مناسب برای استفاده در سوپرمارکت ها و یا خانه های بزرگ می باشد.فریزر صندوقی هیمالیا دارای 4 سبد فلزی می باشد که انواع مواد غذایی را به تفکیک و نظم بیشتر بتوانید داخل آن قرار دهید.شرکت هیمالیا برای این فریزر از کمپرسورهای ویژه جهت آب و هوای گرمسیری استفاده کرده است. 

فریزر صندوقی کینو

قیمت فریزر صندوقی کینو

فریزر فروشگاهی کینو مدل CF1675 دارای عرض ۱۶۸ سانتی متری و گنجایش خالص ۴۰۰ لیتری می باشد. از ویژگی های برجسته این فریزر دارا بودن رده مصرف انرژی A می باشد که نشان دهنده مصرف بهینه انرژی می باشد در زیر فریزر وجود چرخ های قفل دار سبب جلوگیری از حرکت ناخواسته فریزر می گردد و همچنین به دلیل قابلیت حرکت این چرخ ها در جهت های مختلف، جابجایی و حمل و نقل فریزر را آسان تر کرده است. 

فریزر صندوقی خانگی یخ نوش

قیمت فریزر صندوقی یخ نوش

فریزر صندوقی ۲۶۰ لیتری یخ نوش ، یکی از انواع فریزرهای ارائه شده توسط شرکت یخ نوش است، که برای استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف و حتی مناطق گرمسیری مناسب است. رتبه ی مصرف انرژی محصول B تعیین شده است. لذا از نظر مصرف انرژی از رتبه ی بالا و قابل قبولی برخوردار می‌باشد. 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید