X

قیمت یخچال درب شیشه ای هتلی

09128894239 کارشناس فروش خانم ستاریان
نکات مهم پیش از خرید یخچال هتلی

یخچال مینی یکی دیگر از محصولاتی می باشد که در امین برودت تولید، وبه ارزان ترین قیمت موجود در بازار به سراسر کشور عرضه می شود. این یخچال کوچک فضای بسیار کمی را اشغال می کند و به همین علت است که در هتل ها آن را مورد استفاده قرار می دهند.

امین برودت
امین برودت

یخچال هتلی از مهم ترین تجهیزاتی می باشد که در اقامتگاه ها و هتل ها به منظور ایجاد شرایط فراهمی برای مسافران مورد استفاده قرار می گیرد. این یخچال ایستاده در ابعاد و گنجایش های گوناگونی تولید می شود که هر یک از آن ها دارای مشخصات و قیمت های متنوعی می باشند. برای آشنایی بیشتر با انواع این محصول تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت یخچال هتلیی

یخچال هتلی چیست؟

عده ای از مردم بر این باور هستند که یخچال هتلی فقط در هتل ها استفاده می شود اما در واقع اینطور نیست و این یخچال کوچک به دلیل اینکه بیشتر در هتل ها استفاده می شود به یخچال هتلی معروف شده است. در هتل ها برای اینکه مسافران بتوانند مواد غذایی و خوراکی های خود را در دمایی مناسب نگهداری کنند از این محصول استفاده می شود. این یخچال صنعتی فضای بسیار کمی را اشغال می کند و به همین علت گزینه ی بسیار خوبی برای استفاده در مسافرخانه، اقامتگاه، هتل و... می باشد. عایق بندی به کار برده شده در این محصول تزریق فوم پلی یورتان می باشد که این ویژگی از اتلاف و هدر رفتن انرژِی جلوگیری می کند. جنس درب این یخچال مینی بار درب شیشه ای از سکوریت نشکن است و شما و محتویات آن به خوبی در معرض دید قرار می گیرند.

مشخصات فنی یخچال هتلی
جنس بدنه گالوانیزه
تنوع استیکر دارد
عایق بندی تزریق فوم
سرما دهی از ۱- تا ۵-
سیستم روشنایی LED
تعداد طبقه بر اساس مدل یخچال
نوع درب شیشه سکوریت
مصرف انرژی +A
گارانتی 18 ماه

انواع یخچال مینی

قیمت یخچال مینی

  1. یخچال مینی بار سه فوت

  2. یخچال هتلی 5 فوت

  3. یخچال هتلی 7 فوت

  4. یخچال هتلی 9 فوت

نکات مهم پیش از خرید یخچال هتلی چیست؟

قبل از خرید یخچال هتلی حتما مکانی که میخواهید یخچال را در آن جا قرار دهید اندازه گیری کیند. حتما دقت داشته باشید که یک فضای خالی بین یخچال و دیوار قرار دهید. درب یخچال را در نظر بگیرید تا به راحتی بازو بسته شود و به جایی برخورد نداشته باشد. دقت کنید که جنس شیشه های محصول نشکن باشد. از دیگر ویژگی هایی که لازم از به آن توجه داشته باشید عبارتند از:

  • جنس بدنه
  • رده مصرف انرژی
  • گنجایش
  • شرکت سازنده

ابعاد یخچال مینی

قیمت یخچال هتلی

عوامل زیادی در تعیین قیمت محصولات تاثیرگذار هستند. شما مشتریان گرامی می توایند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره ی رایگان قبل از خرید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید