X

موتور یخچال نیسان بالای صفر و زیر صفر (کارکرده و نو)

09128894239 کارشناس فروش خانم ستاریان
موتور یخچال نیسان

سردخانه نیسان بالای صفری و زیر صفری معمولاًبرای جابه جایی محصولات به شهر ها و روستا و حتی جابه جایی گوشت و مرغ منجمد شده به فروشگاه و هایپرمارکت ها مورد استفاد قرار می گیرد.ابعاد و اندازه سردخانه کوچک یا اتاقی محدود بوده و معمولاً با یک یونیت تجهیز میشود.

امین برودت
امین برودت

برای جابه‌جایی محصولاتی که حساسیت بیشتری نسبت به دما دارند، باید از یخچال ‌های حمل و نقل کمک گرفت. این یخچال ها در اندازه های متفاوت و برای کاربردهای متفاوتی طراحی و تولید می شوند. یخچال های کامیونی با اندازه های بزرگ برای حمل و نقل بین شهری و یخچال های کوچک تر که اصطلاحاً  یخچال نیسانی خوانده می شوند، برای حمل و نقل درون شهری مورد استفاده قرار می گیرند. مهمترین کاربرد  یخچال نیسان یا وانت یخچالی حمل و نقل محصولات غذایی و دارویی در سطح شهر است. محصولاتی مانند لبنیات، گوشت و مواد پروتئینی، بستنی، برخی از محصولات گیاهی خاص و …؛ که نسبت به تغییرات دمایی حساسیت بیشتری دارند و خیلی زود فاسد شده یا کیفیت اولیۀ خود را از دست می دهند.

یخچال نیسان چگونه کار می کند ؟

اتاق یخچالی نیسان بر اساس نیاز مشتری در مدل های تک درب و دو درب وجود دارد که انتخاب ان بر اساس راحتی و نیاز مشتری است. درب ها ایزوله هستند و دارای قفل محکم کتابی و دو عدد نگهدارنده هستند. از نظر ایمنی و سلامت بار هم خیالتان اسوده خواهد بود.برق 220 ولت می تواند روی ان نصب شود.از نوع ساندویچ پنل است و می توان از هم جدا کرد و دوباره نصب نمود.دارای چهارچوب استیل است که مقاومت خوبی دارد. یراق الاتی که در این نوع اتاق یخچالی استفاده شده است هم از نوع استیل مقاوم است. جنس کف ریل این اتاق از الومینیوم است.

موتور یخچال نیسان برای زیر صفر و بالای صفر تفاوت دارد هم از نظر قدرت کمپرسور هم از نظر قیمت کمپرسور سندن ساخت سنگاپور برای نگهداری پروتئین ،و کمپرسور بیتزر ساخت آلمان برای نگهداری و انجماد مواد غذایی و خوراکی مانند گوشت،مرغ،بستنی مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع یخچال نیسان 

  • یخچال نیسان ریزصفری
  • یخچال نیسان بالای صفری
  • سردخانه نیسان زیر صفری

یخچال نیسان زیر صفر 

سردخانه ماشین یا سردخانه نیسان به دو صورت سردخانه بالای صفر و زیر صفر تولید میشود. همچنین به صورت برقی نیز تولید میشود.برای حمل محصولات و موادغذایی که نیاز به دمای مطلوب بالا و یا پایین صفر دارند.کف سردخانه ریل آلومینیوم با آلیاژ 63-60 (جنس کف طبق سفارش مشتری قابل تغییر است). برای انتقال هوا ، ورق داخلی اتاق کرکره شده است.شاسی تمام ناودانی و قوطی فابریک است.سردخانه زیر صفر کاربرد بسیار وسیعی در صنایع مختلف غذایی دارند.فروشگاه های کوچک، بستنی سازها و … همواره از سردخانه های زیر صفر جهت نگهداری اقلام منجمد خود مانند کره و … استفاده می کنند. فروشگاه های بزرگ  نیاز به انبار کردن و منجمد کردن محصولات در این گونه سردخانه ها دارند. کشتارگاه های مرغ، گاو، شتر و …  نیاز به سردخانه صنعتی زیر صفر دارند. 

سردخانه بالای صفر 

سردخانه‌های بالای صفر نیز با استفاده از سیستم تراکمی، دمای محیط خود را چند درجه سانتی‌گراد بالاتر از صفر ثابت نگه می‌دارند. از سردخانه‌ های بالای صفر برای نگهداری میوه، سبزیجات، دارو، برخی از انواع لبنیات و هر نوع محصولی که برای نگهداری آن به دمای زیر صفر نیاز نباشد استفاده می‌شود.برای نگهداری انار 3 تا 5 درجه سانتی‌گراد بالای صفر است، که در سردخانه‌های بالای صفری با این دما می‌شود تا 3 ماه آن را نگهداری کرد.سیستم مورد استفاده در سردخانه‌های بالای صفر سیستم تبرید تراکمی است.و از مهم ترین تفاوت بین سردخانه بالای صفر و زیر صفر  دمای منفی 20 درجه سانتیگراد و در سردخانه بالای صفری دما  تا دمای مثبت 8 درجه سانتیگراد میباشد.

  1. مدل های اتاقی 
  2. مدل های کانتینری 

ابعاد کانتینر یخچال نیسان چقدر است؟

طول: 258 سانتی‌متر

عرض: 188 سانتی‌متر

ارتفاع: 210 سانتی‌متر

چرا صنایع برودتی امین برودت ؟

صنایع برودتی امین همواره تلاش کرده تا بهترین محصصولات را با قیمت مناسب برای مشتریان خود تولید و عرضه کند همچنین برای مشتریان عزیزی که شهرستان ستند و امکان خرید حضوری نیز دارند ارسال به سراسر کشور با معتبر ترین باربری های کشور انجام می شود .همچنین میتوانید با مراجعه به سایت 

سردخانه نیسان ماموت و سرد خانه نیسان مهران سرد را با قیمت درب کارخانه خریداری نمایید .



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید