X

فروش ویژه انواع تجهیزات لبنیاتی

09128108745 کارشناس فروش خانم فدایی
انواع تجهیزات لبنیاتی

همانطور که میدانید برای راه اندازی هر کارگاه لبنیاتی یا دامداری و همچنین مغازه لبنیاتی به یکسری از تجهیزات لبنیاتی نیاز دارید و باید آنها را تهیه کنید اما قبل از خرید وسایل لبنیاتی ابتدا باید با کاربرد ها و ویژگی های هرکدام آشنا شوید.با ما در این مقاله همراه باشید تا به طور کامل با برخی از تجهیزات لبنیاتی و ویژگی های آن ها آشنا شوید.

امین برودت
امین برودت

به دلیل پیشرفت تکنولوژی و صنعت لبنیات، برای تهیه و تولید محصولات لبنی از تجهیزات پیشرفته ای استفاده می شود و به دلیل اهمیت بالای محصولات لبنی از جمله ماست، شیر، دوغ، پنیر و کره، خامه و... تجهیزات لبیناتی یکی از مهمترین و ضروری ترین تجهیزات می باشد زیرا  این محصولات در مدت زمان کوتاهی به سرعت فاسد می شوند از این رو باید هوشمندانه نسبت به خرید اقلام تجهیزات لبنیاتی اقدام کنید.

وسایل مغازه لبنیاتی

این تجهیزات شامل دستگاه های متعددی بوده که بر اساس نیاز دارای گنجایش، جنس و قیمت متفاوتی هستند. با توجه به اهمیت جنس این محصولات، این دستگاها معمولا از استیل و آلومینیوم ساخته می شوند تا نه تنها از آسیب دیدگی و پوسیدگی آن ها جلوگیری شود، بلکه در اثر رطوبت دچار زنگ زدگی نیز نشوند.در اینجا به معرفی و توضیح تعدادی از تجهیزات محصولات لبنی خواهیم پرداخت.

قیمت تجهیزات لبنیاتی

قیمت دستگاه شیر سرد کن صنعتی

مواردی از جمله نوع دستگاه، ظرفیت، جنس بدنه، نوع کارکرد، قابلیت های دستگاه و .... تعیین کننده قیمت انواع تجهیزات لبنیاتی هستند.اگر به دنبال یک شرکت مطمئن و با سابقه برای خرید انواع تجهیزات لبنیاتی هستید، صنایع امین برودت سرما بهترین گزینه برای شما محسوب می شود.این مجموعه از سال ها قبل یکی از بهترین تولیدکنندگان تجهیزات لبنیاتی بوده و تمامی محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می کند.شما می توانید محصولات مد نظر خود را به صورت اینترنتی ثبت سفارش کنید.برای استعلام قیمت می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

انواع تجهیزات لبنیاتی

  • شیر سرد کن

قیمت یخچال شیر سرد کن

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین تجهیزات لبنیاتی و کارخانه های تولید لبنیات ، شیر سرد کن می باشد که به منظور خنک کردن و نگهداری شیر خام و جلوگیری از فاسد شدن آن، در دامداری ها، دامپروری ها، فروشگاه های لبنیات و ... مورد استفاده قرار می گیرد.یخچال شیر سرد کن در سایزهای مختلف (100 لیتری تا 1000 لیتری) به صورت تک مخزن و یا دو مخزن طراحی و تولید شده و برای مصارف صنعتی و کارخانجات بزرگ و فروشگاه های لبنیاتی به کار می رود.

دستگاه شیر سرد کن دارای یک همزن مخصوص است که شیر را تازه نگه می دارد و مانع از دوفاز شدن شیر ( جلوگیری از جدا شدن چربی از شیر) خواهد شد.علاوه بر این یک پمپ و یک شیر استیل برای تخلیه سریع شیر در این دستگاه تعبیه شده و بدنه ی آن ها از نوع استیل خالص ساخته شده است.

  • پاتیل پخت شیر

قیمت دستگاه پخت شیر

یکی دیگر از مهم ترین تجهیزات لبنیاتی، پاتیل شیر یا در واقع همان دستگاه پخت شیر می باشد که به جای پاتیل های شیر قدیمی مورد استفاده قرار می گیرند و فاقد معایب آن ها هستند.وظیفه اصلی شیر جوش صنعتی، همانطور که از نامش مشخص است، گرم کردن و جوشاندن شیر می باشد.دستگاه شری پزی ابتدا  حرارت شیر تا دمای جوش آن بالا برده و سپس با خنک کردن شیر، شیر را پاستوریزه کرده و تمامی عوامل بیماری زا و باکتری های مضر شیر را از بین می برد.

دستگاه پخت شیر در گنجایش های مختلف 200، 300، 500 لیتری طراحی و تولید شده و در مراکز صنعتی و نیمه صنعتی، کارخانجات لبنیاتی، فروشگاه های لبنی، دامداری ها و گاوداری ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

  • کره گیر

قیمت کره گیر صنعتی

دستگاه کره گیر که به آن دستگاه خامه گیر نیز گفته می شود به منظور گرفتن چربی موجود در شیر و ماست مورد استفاده قرار می گیرد.در این دستگاه یک همزن تعبیه شده که موجب شکسته شدن چربی و جدایی چربی از مایع خواهد شد.بدنه ی این محصول با توجه به سفارش مشتری از فلز آلومینیوم و یا استیل ساخته می شود و از مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی برخوردار است.علاوه بر این  از ایجاد تغییر در طعم، رنگ و بوی ماست، کره و دوغ نیز جلوگیری می کند.

از این دستگاه به منظور تولید  کره حیوانی مرغوب و با کیفیت در  فروشگاه، مغازه، محصولات لبنی و کارگاه های تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد.

از یخچال ایستاده لبنیاتی همانطور که از نامش مشخص است، به منظور نگهداری انواع محصولات لبنی اعم از پنیر، ماست، کره، دوغ و ... در فروشگاه، لبنیات فروشی، سوپر مارکت و مغازه مورد استفاده قرار می گیرد.بدنه ی این یخچال ویترینی لبنیاتی از نوع استیل ساخته شده و در مدل های دو درب الی شش درب قابل طراحی و تولید است.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید