X

قیمت بهترین فریزر صندوقی بدون برفک خانگی

09128108745 کارشناس فروش خانم فدایی
بهترین فریزر صندوقی خانگی

صنایع برودتی امین برودت سابقه ای درخشان در زمینه ی تولید انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی دارد که فریزر صندوقی خانگی نیز یکی از محصولات پر طرفداری می باشد که در این مجموعه با بهترین کیفیت و قطعات اولیه تولید و به سراسر کشور عرضه می شود. این فریزر خوابیده در ابعاد و انواع متنوعی تولید می شود. 

امین برودت
امین برودت

فریزر صندوقی خانگی یکی از تجهیزاتی می باشد که در منازل و ادارت به منظور نگهداری از مواد غذایی فاسد شدنی مورد استفاده قرار می گیرد. فریزر صندوقی به نسبت فریزر های ایستاده فضای بیشتری را اشغال می کند اما در عین حال محفظه ی بزرگ تری برای نگهداری از مواد غذایی دارد. این فریزر خوابیده گزینه ی بسیار مناسبی برای مصارف خانگی و خانواده های پرجمعیت می باشد زیرا به نسبت یخچال های ایستاده خانگی فضای داخلی بیشتری دارند. موتور فوق العاده ای که بر روی این محصول تعبیه شده است باعث شده تا در هر شرایط آب و هوایی حتی مناطق گرمسیری مورد استفاده قرار بگیرد.

قیمت فریزر صندوقی خانگی

فریزر صندوقی خانگی چیست؟

فریزر های خانگی دارای بدنه خارجی  از جنس گالوانیزه و بدنه ی داخلی از آلومینیوم با کیفیت می باشد. طبقات فلزی تعبیه شده در این محصول به شما کمک می کند تا بتوانید مواد غذایی را به صورت منظم و ترتیب در آن بچینید و در دمایی ایده آل نگهداری کنید. میزان مصرف برق این فریزر خانگی کم مصرف بسیار کم است و رده ی مصرف انرژی آن نیز A می باشد. عایق بندی به کار برده شده در این فریزر صندوقی خانگی بدون برفک تزریق فوم می باشد که این ویژگی باعث می شود تا از اتلاف و هدر رفتن انرژِی و از خروج سرما به بیرون جلوگیری شود. تعبیه ی سیستم یخ زدا در این دستگاه باعث می شود تا برفک به طور خودکار آب شود.

مشخصات فنی یخچال فریزر خانگی

لیتراژ دو نوع (۲۶۰ و ۳۰۰)
 تعداد سبد پنج عدد
دمای تولید شده صفر تا منفی ۲۲ درجه سانتی گراد
 جنس بدنه  ورق رنگی گالوانیز
 قفل کودک دارد
 نوع ترموستات مکانیکی
تعداد درب های موجود  ۱ و ۲

انواع فریزر صندوقی خانگی

قیمت فریزر صندوقی بدون برفک

  • فریزر خانگی 260 لیتری

  1. فریزر خانگی 260 لیتری تک درب

  2. فریزر خانگی 260 لیتری دو درب

  • فریزر خانگی 300 لیتری

قیمت فریزر صندوقی خانگی

فریزر های خانگی توسط شرکت های معتبر زیادی تولید و عرضه می شوند که تعدادی از آن ها عبارتند از:

  • فریزر صندوقی برفاب

  • فریزر صندوقی هیمالیا

  • فریزر صندوقی اوگور

  • فریزر صندوقی کینو

  • فریزر صندوقی الکترواستیل

  • فریزر یخ نوش

قیمت فریزر صندوقی خانگی

همانطور که در این مقاله مطالعه کردید این محصول در انواع گوناگونی تولید می شوند که هر یک قیمت های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. شما مشتریان گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت و مشاوره ی رایگان قبل از خرید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید