X

نحوه عملکرد و طرز کار یخچال رو باز

09128108745 کارشناس فروش خانم فدایی
طرز کار یخچال بدون درب فروشگاهی

یخچال فروشگاهی روباز از سری محصولات تولید شده در صنایع امین برودت است که مخصوص فروشگاه های زنجیره ای، سوپرمارکت و هایپرهای بزرگ به منظور نگهداری انواع محصولات غذایی، لبنیاتی، نوشیدنی و..... با مشخصات نمای ویترینی، ترموستات دیجیتالی، بدنه ای استیل و ضد زنگ طراحی شده است.

امین برودت
امین برودت

یخچال ویترینی پرده هوا

خرید یخچال فروشگاهی بدون درب

یخچال پرده هوا از پر فروش ترین و پر کاربرد ترین تجهیزات صنعتی در مراکز تجاری و فروشگاهی است که از 2 متر به بالا قابلیت تولید دارد، در سوپرمارکت ها این  دارای نمای ویترینی بدون درب می باشد و سیستم سرمادهی این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که سرما به طور یکسان در تمام فضای آن پخش می شود و از فاسد شدن، تغییر بو و رنگ مواد غذایی جلوگیری می کند.

یخچال پرده هوا چیست؟

فروش یخچال صنعتی

یخچال ویترینی پرده هوا به گونه ای طراحی شده است که لایه‌‌ای از هوای سرد را از طریق منافذ داخل طبقات در مقابل فضای بیرونی ایجاد کرده و دمای محفظه یخچال را پس از گذشت زمان کوتاهی به میزان استاندارد می‌رساند و از مواد خوراکی درون یخچال به خوبی محافظت می‌کند. در یخچال پرده هوا، مرور زمان باعث گردش مداوم سرما می‌شود و در نتیجه هوای داخل محفظه یخچال همیشه مطبوع و خنک است. سهولت در امر چیدمان مواد غذایی و بالا بردن سرعت در کار، موجب محبوب شدن این   در بین طرفداران خود شده است.

نحوه عملکرد یخچال پرده هوا چگونه است؟

یخچال پرده هوا چیست

 پرده هوا، به‌ وسیله‌ی دمیدن هوا با سرعت بالا در محفظه‌ی داخلی یخچال از طریق هر منفذ زیر طبقات پرده‌ای نامرئی بین محیط داخل و خارج ایجاد کرده و هوا‌ را متمایز می‌کند، بدین جهت از ورود حشرات، گرد و غبار و دیگر آلاینده‌های موجود در هوا به محیط داخلی یخچال جلوگیری می‌کند و همچنین باعث می شود هوای داخلی همیشه مطبوع و از کیفیت مواد غذایی در آن محافظت شود. مکش هوای داخل کابین در نمونه های مشابه با فن های معمولی در نقاط متمرکز می باشد که در این محصول به صورت یکنواخت از کل کویل اوپراتور برداشت هوا می گردد.

یخچال ویترینی فروشگاهی

زیر این نوع یخچال فروشگاهی، چرخ هایی تعبیه شده و این مشکل مرتفع گردیده است و در نتیجه سبب می شود جابجایی یخچال به یک تیم نصب کننده نیاز نداشته باشد، جابجایی به سرعت انجام بگیرد. به طور کلی در این دستگاه دو نوع کمپرسور سر خود، مرکزی قرار داده می شود که موتور سرخود برای یخچال ایستاده پرده هوا تا 3 متر و موتور مرکزی برای یخچال بزرگ پرده هوا بالای 3 متر طراحی شده است.

یخچال خوابیده فروشگاه

ریزش باد در نمونه های مشابه از دیواره کابین می باشد که معمولا با چیدمان فشرده فروشگاه ها کانال دیواره محبوس شده و به مرور باعث یخ زدگی کامل اواپراتور می گردد ولی در محصول جدید در خود طبقه یخچال تونلی طراحی و تعبیه گردیده که هوای سرد را از بالا و پایین اجناس تزریق می کند و امکان محبوس شدن کانال به حداقل رسیده است.

انواع یخچال روباز پرده هوا

  • پرده هوا ایستاده موتور سرخود 

یخچال پرده هوا ایستاده با موتور سرخود 

مشخصات فنی یخچال پرده هوا ایستاده موتور سرخود

ابعاد 240×95×200 سانتیمتر
جنس بدنه ماموت abs
رنگ بدنه پودری الکترواستاتیک
مبرد R290
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
موتور  سرخود
تاج دارد
کاور شب دارد
  • پرده هوا ایستاده موتور مرکزی

یخچال پرده هوا ایستاده موتور مرکزی

یخچال پرده هوا ایستاده موتور مرکزی

جنس بدنه ماموت ABS
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
تعداد طبقات 5
 روشنایی ال ای دی دارد
موتور مرکزی
مبرد: R290
  • پرده هوا خوابیده موتور سرخود

پرده هوا خوابیده موتور سرخود 

مشخصات فنی یخچال پرده هوا سرخود

سیستم سرمایشی چرخشی
بدنه استیل استنلس
عایق تزریق فوم پلی یورتان
پوشیده شده با رنگ پودری الکترو استاتیک
 LED در طبقه بالایی یخچال دارد
  • پرده هوا خوابیده موتور مرکزی

پرده هوا خوابیده موتور مرکزی

مشخصات فنی یخچال پرده هوا خوابیده

ارتفاع ۹۰ سانتیمتر
وزن ۱۰۰ کیلو
طول ۲۰۰ سانتیمتر
ولتاژ ۳۸۰ ولت

خرید و قیمت یخچال پرده هوا یخچال روباز

قیمت یخچال پرده هوا بر اساس متراژ، نوع کمپرسور و ترموستات، جنس بدنه، قابلیت و ویژگی دستگاه تعیین می شود. صنایع امین برودت، برای متقاضیان امکان خرید بهترین مارک یخچال ایستاده و یخچال خوابیده پرده هوا را به صورت آنلاین و حضوری به قیمت تولیدی همراه با گارانتی را فراهم نموده است. خرید یخچال جزیره و خرید یخچال پرده هوا برای فروشگاه را به راحتی می توانید از طریق تماس با کارشناس فروش این مجموعه، اقدام نمایید. 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید