X

فروش ویژه یخچال قفسه ای در تهران و کرج

09128108745 کارشناس فروش خانم فدایی
یخچال فروشگاهی قفسه ای

یخچال فروشگاهی قفسه ای در تهران خصوصا در فروشگاه های زنجیره ای مانند امیران، افق کوروش، رفاه، جانبو، ایوان برای نگهداری محصولات غذایی در دمایی مناسب، کاربرد دارد. یخچال ویترینی پرده هوا را می توانید با بهترین کیفیت از صنایع امین برودت، خریداری نمایید.

امین برودت
امین برودت

یخچال ویترینی پرده هوا

یخچال پرده هوا قفسه ای دارای 5 طبقه محکم و مقاوم است که به دلیل گنجایش بزرگی که دارد، قابلیت نگهداری انواع لبنیات، مواد غذایی، نوشیدنی و نوشابه را در مدت زمان معین دارد. این  به گونه ای طراحی شده است که امکان دسترسی آسان، چیدمان راحت محصولات غذایی را فراهم نموده است و  با وجود نداشتن درب، قابلیت خنک کنندگی به طور یکسان در تمامی فضای داخلی این یخچال مغازه را دارد.

یخچال قفسه ای

یخچال ایستاده پرده هوا

یخچال قفسه فروشگاهی از پرکاربرد ترین و ضروری ترین تجهیزات صنعتی، برای راه اندازی یک فروشگاه، هایپرستار، مراکز تفریحی و فروشگاهی بزرگ محسوب می شود. یخچال ویترینی قفسه ای دارای بدنه ای از جنس استیل، ترموستات دیجیتالی، نمای ویترینی، بدون برفک، روشنایی LED، کمپرسور قدرتمند و بی صدا می باشد. توجه داشته باشید اگر قصد سفارش یخچال پرده هوا در متراژ بالا هستید باید در فضای خود برای نصب کمپرسور مرکزی در این یخچال فروشگاهی، موتورخانه داشته باشید. 

خرید یخچال ایستاده قفسه ای

در یخچال خوابیده و ایستاده پرده هوا برای هر دو متر، یک کمپرسور قدرتمند نصب می شود و این دستگاه قابلیت تولید از 2 متر به بالا با توجه به فضای فروشگاه شما را دارد. یخچال جزیره ای و  بدون درب از انواع یخچال قفسه ای پرده هوا محسوب می شود که به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد باعث متمایز شدن آن با سایر یخچال سوپرمارکت شده است.

نصب موتورخانه مرکزی یخچال پرده هوا

فروش یخچال ویترینی پرده هوا

یخچال ایستاده پرده هوا به علت فضای زیاد برای نگهداری و شکیل بودنشان بسیار مورد توجه مشتریان است که دارای قیمت های متنوعی است که بستگی به کمپرسور و کندانسور و اواپراتور به کار رفته در آن بستگی دارد.و موتور در این مدل در بالکن،انباری و مکان هایی ک سقف داشته باشد نصب میشود و به همین دلیل در اندازه های بالای 10 متر ساخته میشود.

طرز کار یخچال بدون درب فروشگاهی

عملکرد یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا، به‌ وسیله‌ی دمیدن هوا با سرعت بالا در محفظه‌ی داخلی یخچال از طریق هر منفذ زیر طبقات پرده‌ای نامرئی بین محیط داخل و خارج ایجاد کرده و هوا‌ را متمایز می‌کند، بدین جهت از ورود حشرات، گرد و غبار و دیگر آلاینده‌های موجود در هوا به محیط داخلی یخچال جلوگیری می‌کند.

خرید یخچال فروشگاهی پرده هوا

زیر این نوع یخچال فروشگاهی، چرخ هایی تعبیه شده و این مشکل مرتفع گردیده است و در نتیجه سبب می شود جابجایی یخچال به یک تیم نصب کننده نیاز نداشته باشد، جابجایی به سرعت انجام بگیرد. به طور کلی در این دستگاه دو نوع کمپرسور سر خود، مرکزی قرار داده می شود که موتور سرخود برای یخچال ایستاده پرده هوا تا 3 متر و موتور مرکزی برای یخچال بزرگ پرده هوا بالای 3 متر طراحی شده است.

انواع یخچال پرده هوا

  • یخچال خوابیده جزیره ای

یخچال جزیره ویترینی

یخچال جزیره ای شیشه خم بسیار مناسب برای استفاده در فروشگاه های پروتئینی، چیدمان میوه و محصولات یخ زده میباشد. این محصول بسیار کار شیک و زیبایی میباشد و برای مدل های مربع و چهار گوش امکان استقرار کاربر در فضای ایجاد شده توسط این محصول وجود دارد. یخچال های جزیره در دو نوع متفاوت قابل تولید می باشند که در نوع اول به یخچال جزیره موتور سرخود معروف می باشد که کمپرسور یخچال به صورت مستقیم زیر یخچال قرار گرفته است، در نوع دوم یخچال، یخچال خوابیده با موتور مرکزی است که برای نصب نیاز به موتور خانه می باشد.

قیمت یخچال خوابیده

مشخصات فنی یخچال جزیره فروشگاهی

شیشه ضد تششع و نشکن و دارای محافظ بدنه pvc
ابعاد 85×150×350
جنس بدنه داخلی استیل نگیر
جنس بدنه بیرونی abs
جنس عایق فوم تزریقی پلی یورتان
نوع موتور مرکزی، سرخود
برند موتور بیتزر،امبراکو
رنگ الکترواستاتیک
ترموستات دیجیتال دارد
کاربری پروتئینی، قصابی، لبنیاتی، هایپر مارکت و …
قدرت موتور به ازای هر 2 متر 2 اسب بخار
فروش به صورت متری
۲۴ ماه گارانتی تعمیر و تعویض موتور و ۵ سال خدمات پس از فروش دارد
  • یخچال ایستاده پرده هوا

لیست قیمت یخچال ایستاده پرده هوا

یخچال پرده هوا به یخچال بدون درب فروشگاهی هم گفته  می شود که برودت در طبقات آن پخش شده و مواد غذایی و... ای که در یخچال نگهداری می شود را تازه و سالم نگه دارد. یخچال ویترینی روباز در فروشگاه ها و هایپر مارکت های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد . این یخچال در دو نوع موتور سرخود و مرکزی تولید می گردد. در پرده هوا با موتور سرخود؛ موتور همانند دیگر یخچال ها روی خود دستگاه نصب می شود و موتور یخچال های پرده هوا ایستاده با موتور مرکزی معمولا در موتور خانه نصب می شود و از آن جا به وسیله ی کابل و لوله برودت را به یخچال می رساند.

انواع یخچال پرده هوا

مشخصات فنی یخچال پرده هوا ایستاده

جنس بدنه ماموت ABS
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
تعداد طبقات 5
 روشنایی ال ای دی دارد
موتور مرکزی، سرخود
مبرد: R290

خرید آنلاین یخچال پرده هوا

یخچال ویترینی بدون درب

برای خرید آنلاین یخچال فروشگاهی حتما به نکات مهم به شرح زیر توجه نمایید تا دچار مشکلات زیان آور و جبران ناپذیر نشوید و بهترین مارک یخچال ایستاده را خریداری نمایید.

  1. بررسی نوع روشنایی سیستم و عمر مفید آن ها که اکثرا از نوع SMD می باشد.
  2. بررسی ابعاد یخچال که باید با توجه به فضای قابل دسترس در فروشگاه و مصرف انرژی در نظر گرفته شود.
  3. بر اساس نوع تقاضا، یخچال مورد نظر دارای کاور شب برقی ریموت دار یا دستی فنری باشد.
  4. بررسی شکل ظاهری مانند رنگ محصول که مطابق به چیدمان فروشگاه باشد.
  5. بررسی برند قطعات مصرفی.
  6. بررسی طبقات یخچال که باید با توجه به محصول نگهداری شده انتخاب شود.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید