X

لیست قیمت یخچال قصابی مدرن

09128108745 کارشناس فروش خانم فدایی
یخچال قصابی مدرن

صنایع برودتی امین یخچال های نگهداری از گوشت، مرغ، شکار، غذاهای دریایی و سایر غذاهای فاسد شدنی را عرضه می‌کند.جهت خرید هر نوع یخچال قصابی در هر مدل و طرحی میتوانید به سایت ما مراجعه کنید.

امین برودت
امین برودت

حمل و نگهداری مناسب دو مورد از حیاتی ترین فرآیندهایی است که کارکنان پس از رسیدن سفارشات گوشت به محل فروش خود انجام می دهند. از آنجایی که بیماری های ناشی از غذا هنوز به طور کامل ریشه کن نشده اند و نگهداری مواد غذایی اغلب در معرض خطای انسانی است، باید رویه های سفت و سختی را دنبال کرد تا اطمینان حاصل شود که تمام محصولاتی که برای فروش وارد می شوند بررسی، بلافاصله در یخچال قرار می گیرند و به درستی نگهداری می شوند. روش‌های ضعیف نگهداری و نگهداری مواد غذایی می‌تواند برای یک شرکت خدمات غذایی و مشتریان به طور یکسان فاجعه‌بار باشد.ما مجموعه‌ای از فروشگاه‌های یخچال  قصابی گوشت داریم که متناسب و طراحی‌های ملی هستند و پروژه‌های تجهیز مغازه‌ها را برای ایجاد مغازه‌های قصابی در همه اندازه‌ها، سبک‌ها و طرح‌ها انجام میدهیم.

مهم نیست که مغازه قصابی چقدر بزرگ یا کوچک باشد، ما اطمینان می دهیم که حداکثر پتانسیل برای هر مشتری به دست می آید. ما نه تنها به عنوان یک تولد کننده یخچال صنعتی، بلکه اطمینان می‌دهیم که تمام جزئیات یک یخچال قصابی را طبق سلیقه شما آماده کنیم.

یکی از نکاتی که صنایع برودتی امین همیشه به آن دقت کرده سیستم فنی و برودتی یخچال است که می‌توان برش‌های گوشت را درمحیطی که دما، رطوبت و تهویه هوا کنترل می‌شود، نگهداری کرد تا گوشتی نرم با طعمی قوی به‌دست آید. علاوه بر این، به محدود کردن خطرات آلودگی باکتریایی در طول نگهداری کمک می کند.

ویژگی یخچال قصابی ویترینی

  1. دارای نمای ویترینی

  2. شیشه ای ضد بخار و نشکن

  3. دارای روشنایی LED

  4. موتور کم صدا

  5. دارای گارانتی

  6. قیمت مناسب

یخچال پروتئینی

یخچال گوشت

یخچال قصابی دوطرفا نما 

مشخصات فنی یخچال قصابی ایستاده دو طرف نما

جنس بدنه استیل نگیر
ابعاد ۲۰۰٭۷۹*۲۳۰ سانتیمتر
آویز لاشه دارد
قدرت کمپرسور ۱ اسب
طبقات شیشه ای
عایق بندی تزریق فوم
ترموستات دیجیتال
روشنایی LED
تاج دارد
گارانتی ۱۸ ماه

یخچال قصابی یک طرف نما 

مشخصات فنی یخچال قصابی ایستاده یک طرف نما

جنس بدنه استیل نگیر
ابعاد ۲۰۰٭۷۹*۲۳۰ سانتیمتر
آویز لاشه دارد
قدرت کمپرسور ۱ اسب
طبقات شیشه ای
عایق بندی تزریق فوم
ترموستات دیجیتال
روشنایی LED
تاج دارد
گارانتی ۱۸ ماه

قیمت یخچال ایستاده قصابی  

یخچال قصابی مدرن بسته به نوع ترموستات و بدنه ی رویه ی  یخچال قیمت آن افزایش و کاهش پیدا می کند . شما عزیزان میتوانید بهترین کیفیت را با کمترین قیمت از صنایع برودتی امین برای مغازه،فروشگاه خود تهیه نمایید و این را هم در نظر داشته باشید که تمامی یخچال ها دارای 12 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش هستند .جهت خرید و استعلام قیمت به سایت و مشاوران ما که به صورت 24 ساعته پاخگوی شما عزیزان هستند تماس حاصل فرماید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟

تماس بگیرید