X

یخچال فریزر اونکس ساخت کجاست ؟

09128894239 کارشناس فروش خانم ستاریان
فریزر صندوقی اونیکس ساخت کجاست ؟

فریزر صندوقی اونیکس که یکی از انواع فریزر صندوقی خانگی محسوب می شود که به گونه ای طراحی شده که با شرایط آب و هوایی مختلف سازگار است از این رو گزینه بسیار مناسبی برای مناطق گرمسیری به شمار می رود.از این رو در این مقاله قصد داریم تا به مشخصات فنی و ظاهری این محصول بپردازیم 

امین برودت
امین برودت

فریزر صندوقی های مختلفی در صنایع برودتی امین برودت  به فروش می رسند، که  یکی از بهترین انواع فریزر فروشگاهی، فریزرصندوقی اونیکس می باشد که برای نگهداری از انواع بستنی، گوشت، مرغ، سبزیجات و انواع محصولات غذایی در منازل و همنیطور اداره و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد، این فریزر صندوقی خانگی با گنجایش 260 لیتر فضای کمی ازمکان شما را اشغال می کند در حالیکه که محصوات فراوانی را در خود جای می دهد.ترموستات به کار گرفته شده، در بدنه از نوع مکانیکی می باشد، تا بتوانید دمای فریزر را تنظیم و کنترل کنید. از دیگر ویژگی های یخچال صندوقی می شود به سبد های مقاوم آن اشاره کرد که موجب تفکیک و جداسازی انواع گوشت، مرغ، سبزیجات و... می شود. این فریزر صندوقی بدون برفک در تمامی مناطق با هر شرایط آب و هوایی به خصوص مناطق گرمسیر کارایی دارد و مورد استفاده قرار می گیرد.

 

اگر به دنبال ذخیره سازی  مواد غذایی منجمد  با ظرفیت بالا در آشپزخانه های تجاری شلوغ هستید، فریزرهای صندوق دار یک قطعه ضروری از یخچال هستند. با برندهای برتر و واحدی متناسب با هر بودجه، تیم متخصص ما می‌تواند شما را از مزایای مدل‌های مختلف راهنمایی کند تا اطمینان حاصل شود که بهترین فریزر صندوقی را برای تجارت خود سرمایه‌گذاری می‌کنید.فریزرهای صندوقی کوچک  برای هر کسب و کاری که کالاهای منجمد می فروشد ضروری است.  تمامی فریزرهای صندوقی قابلیت شستشو در داخل کابین را دارند که به موجب آن آب حاصل توسط قفسه ای که در کف محصول تعبیه شده هدایت می شود. 

مشخصات فنی فریزر صندقی اونیکس

ابعاد  110*61*83
جنس بدنه گالوانیزه
گنجایش 260 لیتر
دما 22- درجه
قدرت موتور 1.4 اسب
ترموستات مکانیکی

 

شاید یک سوالی که برای شما پیش آمده هنگام خرید این است که فریزرصندوقی اونیکس ساخت کجاست فریزر صندوقی اونیکس ساخت ایران است که صنایع برودتی امین این محصول را با کیفیت بالا خدمت شما ارائه می دهد.مجموعه ما  دارای تجهیزاتی از برندهای معروف است که تضمین می کند مشتریان ما با هر سرمایه گذاری تولید با کیفیت، بهره وری انرژی و عملکرد بالا را دریافت می کنند.و بنابراین هدف ما تامین تجهیزات با کیفیت بالا با رقابتی ترین قیمت ها است. هدفی که سال هاست در اولویت قرار داده ایم.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • مهران سعدی
    برای خرید باید چکار کنیم
    • مدیر سایت

      سلام وقت بخیر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

تماس بگیرید