X

قیمت طراحی و ساخت سردخانه خرما

09128108745 کارشناس فروش خانم فدایی
سردخانه خرما

امروزه روش های زیادی برای نگهداری خرما استفاده می شود که میتوان از سردخانه خرما به عنوان یکی از ابزار های مهم نام برد. با این روش باعث می شود که خرما را در همه فصل ها در فروشگاه قابل عرض باشد. سردخانه صنعتی را طوری طراحی و پیاده سازی می کنند که برای بالا رفتن دما معمولاً به ندرت ممکن است فاسد شود.

امین برودت
امین برودت

سردخانه خرما

امروزه روش های زیادی برای نگهداری خرما استفاده می شود که میتوان از سردخانه خرما به عنوان یکی از ابزار های مهم نام برد.  با این روش باعث می شود که خرما را در همه فصل ها در فروشگاه قابل عرض باشد. سردخانه صنعتی را طوری طراحی و پیاده سازی می کنند که برای بالا رفتن دما معمولاً به ندرت ممکن است فاسد شود. خرما را در سرد خانه نگهداری میکنند چون نمی توان تایم زیادی محصول را بیرون نگهداری نمود. خرما در درون سردخانه در دمای بین ۲ تا ۸ درجه نگهداری شود و بسته به نوع خرمایی که ما درون سرد خانه ذخیره خواهیم کرد نیز دارد.

سردخانه خرما

تامین گردش هوای مطلوب

سردخانه خرما  که نوعی سردخانه ثابت است دارای سیستم تهویه مناسب هوا می باشد که از خراب شدن محصول جلوگیری می کند. سیستم تهویه هوا باعث شده گردش هوای تازه و خنک از میان قفسه ها و پالت ها جریان داشته باشد. دمای سردخانه باید به طور کامل تحت کنترل باشد و هرگونه تغییر خارج از کنترل دما باعث می‌شود که محصول فوق آسیب ببیند.

ساخت سردخانه خرما

شرایط نگهداری مناسب

دمای مناسب برای نگهداری خرما در سردخانه

  • حداقل زمان سردشدن کالا
  • ثابت بودن دما در کل دوره نگهداری
  • دمای مناسب
  • رطوبت نسبی دما
  • کنداس بخار آب روی محصول
  • حرکت هوای مناسب
  • بهداشت

شرایط نگهداری خرما در سردخانه

استانداردها

بیش از نیمی از تولیدات خرما کشور به بازارهای خارجی صادر می‌شود که عمدتاً کشورهای اروپایی توسعه یافته جهان هستند که از شرایط سختی که دارد پیروی می‌کنند. برای اینکه خرما مدتی طولانی تازگی خود را داشت باشد خرما را داخل سردخانه نگهداری می کنیم .

سردخانه صنعتی خرما

رعایت بهداشت

سردخانه خرما می بایست از استانداردهای بهداشتی بالایی استفاده شود زیرا خرما از مراقبت بیشتری برخوردار است. محیط باید به گونی باشد عاری از هرگونه میکروب و باکتری که این مورد باید کنترل شود .

سردخانه خرما در چه مکان های استفاده می شود؟

بیشتر در شهر های گرم سیری مثل جنوب کشور، جنوب غربی شیراز، استان فارس، غرب کرمان

شرایط حمل و نقل

همانطور که از نام این دسته از سردخانه ها پیداست آن ها به وسیله کامیون و تریلی دارای قابلیت حمل و نقل و جابجایی می باشد.

سفارش و ثبت محصول

برای اطلاع از قیمت انواع سردخانه و ساخت سردخانه های متفاوت با کارشناسان فروش شرکت امین برودت تماس بگیرید.

  • 09128894239
  • 09128108745


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید