X

قیمت فریزر صندوقی فروشگاهی + خرید فریزر بدون برفک

09128894239 کارشناس فروش خانم ستاریان
مرکز پخش فریزر صندوقی

صنایع امین برودت یکی از تولید کنندگان انواع یخچال و فریزر صنعتی می باشد که سابقه ای درخشان را در بازار دارد. این مجموعه یکی از بهترین مراکز پخش در البرز و تهران می باشد که تمامی محصولات خود را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به صورت حضوری و غیر حضوری به سراسر کشور عرضه می نماید. 

امین برودت
امین برودت

فریزر صندوقی یکی از تجهیزات اساسی و کاربردی می باشد که جهت نگهداری از انواع مواد غذایی فاسد شدنی و نوشیدنی در بسیاری از مغازه ها و هایپرمارکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. این فریزر خوابیده برای اینکه مغازه داران بتوانند  مواد غذایی خود را در دمایی مناسب بدون تغییر کیفیت نگهداری کنند گزینه ی بسیار خوبی می باشد. عایق بندی به کار برده شده در این یخچال بستنی تزریق فوم می باشد که این ویژگی از اتلاف و هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. فریزر صندوقی خوابیده به نسبت فریزر ایستاده فضای بیشتری را اشغال می کند ولی فضای داخلی بیشتری برای نگهداری از مواد غذایی دارد. قیمت فریزر صندوقی به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به این موضوع بیشتر می پردازیم.

قیمت فریزر صندوقی

فریزر صندوقی چیست؟

فریزر صندوقی در واقع یک یخچال خوابیده می باشد که در ابعاد و انواع گوناگونی تولید می شود. جنس بدنه ی این محصول از گالوانیزه می باشد و مشتریان می توانند در هنگام سفارش عکس یا طرح دلخواهشان را ارائه دهند و فریزر خود را با همان طرح خریداری نمایند. این فریزر صندوقی درب شیشه ای دارای سبد هایی فلزی می باشد که شما می توانید انواع مواد غذایی و بستنی را با تفکیک و منظم در آن جایگذاری کنید و به فروش برسانید. از دیگر ویژگی های این محصول نمای شیشه ای آن می باشد که جنس شیشه ی آن از سکوریت نشکن است و در صورت برخورد احتمالی اجسام دچار شکستگی نمی شود و علاوه بر این موضوع باعث انتخاب راحت مشتریان نیز می شود. جنس داخلی این یخچال صندوقی از استیل می باشد و هیچ آسیبی به مواد غذایی نمی رساند.

انواع فریزر صندوقی خوابیده

  • فریزر صندوقی مغازه و فروشگاهی

در این مجموعه انواع فریزر مناسب فروشگاه و مغازه تولید می شود که در لیتراژ های گوناگونی به سراسر کشور عرضه می شود. لیتراژ های این محصول به شرح ذیل می باشند:

قیمت یخچال بستنی 

این فریزر صندوقی خانگی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و گزینه ی بسیار مناسبی برای خانواده های پر جمعیت می باشد. این فریزر فضای کمی را اشغال می کند و گزینه ی بسیار خوبی برای خانه هایی می باشد که محدودیت فضایی دارند. موتور قدرتمندی که بر روی این محصول نصب شده است باعث شده تا بتوانید آن را در شرایط آب و هوایی حتی در مناطق گرمسیری مورد استفاده قرار دهید.

قیمت فریزر صندوقی خانگی

قیمت فریزر استیل

این فریزر صندوقی طرح قدیم می باشد و در اکثر مواقع در جهت نگهداری از بستنی مورد استفاده قرار می گیرد. جنس بدنه ی این فریزر صندوقی استیل ضد زنگ می باشد و شما می توانید بدون نگرانی از پوسیدگی آن را شست و شو دهید. عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان در این محصول از اتلاف و هدر رفتن انرژِی جلوگیری می کند و باعث می شود تا سرمای فریزر هدر نرود.

بهترین مارک فریزر صندوقی

  • فریزر صندوقی الکترواستیل

  • فریزر صندوقی کینو

  • فریزر صندوقی هیمالیا

  • فریزر صندوقی یخ نوش

  • فریزر صندوقی برفاب

  • فریزر صندوقی اوگور

مرکز فروش فریزر صندوقی در تهران 

مجموعه امین برودت با سابقه ای درخشان در زمینه ی تولید و عرضه ی انواع فریزر صندوقی توانسته نظر بسیاری از مشتریان خود را جلب کند. در این مجموعه تمامی محصولات به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به صورت حضوری غیر حضوری به سراسر کشور عرضه می شود. در امین برودت محصولات توسط مجرب ترین کادر باربری به سراسر کشور ارسال می شوند.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید